Allround Medewerker Financiële Administratie
Middenduin Administrative Services B.V., een snel groeiend administratiekantoor gevestigd in Nijkerk, biedt een kans voor een boekhouder/(assistent) accountant/medewerker financiële administratie. We ondersteunen midden- en kleinbedrijven en ZZP’ers met hun financiële administraties en werken samen met de andere collega’s binnen Middenduin (corporate finance, fiscaal advies en hr).
Taken en verantwoordelijkheden:
- Voorbereiden en uitvoeren van samenstellingsopdrachten, aangiften inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting;
- Zorg dragen voor BTW-aangiftes;
- Zelfstandige verwerking van financiële administratie, inclusief bankmutaties en in- en verkoopfacturen;
- Opstellen van periodieke financiële rapportages.
Kwalificaties en vaardigheden:
- MBO 4 diploma in een financiële richting;
- 0 tot 3 jaar relevante werkervaring, waardoor ook starters welkom zijn;
- Klantgericht, proactief, nauwkeurig en enthousiast;
- Uitstekende communicatieve vaardigheden;
- Cijfermatig inzicht en zelfstandigheid;
- Ervaring met Exact Online, KING en Audition is een pre;
- Ervaring met Microsoft Office;
- Interesse in het midden- en kleinbedrijf
Ons aanbod:
- Een marktconform salaris, gebaseerd op je ervaring en expertise.
- 25 vakantiedagen.
- 8% vakantiegeld.
- Mogelijkheden voor opleiding en professionele ontwikkeling.
- Jij wordt onderdeel van ons kantoor met een hecht team van 15 collega’s in het centrum van Nijkerk.
Jouw start bij Middenduin:
We zoeken iemand die snel kan beginnen. Parttime opties zijn bespreekbaar. Als je interesse hebt om ons team te versterken, stuur dan je CV met motivatie naar wessel.vanbeek@hrmore.nl
Middenduin Administrative Services B.V.
T.a.v. de heer T.W. van Beek
Langestraat 37
3861 BM Nijkerk (GLD)
E. wessel.vanbeek@hrmore.nl